Wednesday, May 28, 2008

Keluarga Ku



Salam semue,

Kali ni teman nak criter pasal keluarge teman pule. Gambo di atas menunjukkan adik2 dan ayah teman dipagi raya tahun 2005 yang lalu. Bior teman kenalkan mereka ye. Bermula dari kiri ialah Muhamad Hanif, Ahmad Ikram, ayah teman (Shamsudin) dan akhirnye itu ialah Muhamad Asyraf.

Muhamad Hanif adalah anak kelima dari enam adik beradik. Sekarang dia berumor 18tahun dan sedang belajo di Universiti Teknologi Petronas, Tronoh. Mengambil jurusan Kejuruteraan Mekanikal.

Ahmad Ikram pula anak yang ketiga. Umurnye sekarang ialah 23tahun dan sedang belajo di Poloteknik Port Dickson. Mengambil jurusan kejuruteraan elektronik komputer.

Muhamad Asyraf pula anak yang bongsu. Umurnye 16tahun dan sedang belajo di Sek. Men. Teknik. kat Ipoh (lupe la name skolah tu...)

Ayah teman Shamsudin Bin Osman, bekroje sebagai seorang guru kat Sekolah Menengah Batu Sepuluh, Lekir Sitiawan Perak. Ayah teman antara guru yang paling lama kat Sekolah tu sejak sebelum sekolah itu dibina sampai sekarang. Dulu mase tiada bangunan sekolah, pelajar2 sekolah menengah berkongsi sekolah dengan pelajar sekolah rendah. Bulan Ogos tahun ni ayah teman pencen dah....

No comments: